joi, 26 mai 2016

lectii de viata despre femeia la 50 de ani

la 50 de ani femeia primeste din partea barbatului o sticla cu lapte,nedumerita il intreaba:

-dar de ce draga tocmai mi ai dat o sticla cu lapte?
-pai draga mea nevasta la 20 de ani erai fermecatoare si ti am adus  floare,
la 30 de ani erai dulce si ti am adus o cutie de bomboane de ciocolata si o sticla de sampanie,
la 40 erai fierbinte...ti am adus o paine calda insa acum 
la 50 te-ai facut cat o vaca si de asta ti-am adus niste lapte.

insa femeia i-a dat replica:

-da dragul meu asa e dar,la 20 de ani eram eu ca o floare insa tu ai rupt prima petala,
eram eu la 30 de ani ca o sampanie dulce insa tu ma agitai...altii ma sorbeau,
la 40 de ani eram eu fierbinte ca o paine insa tu lingeai coaja,altii mancau miezul,
acum la 50 oi fi eu cat o vaca insa cand pleci tu de acasa ...vin taurii la usa si intreaba:
-boul e acasa?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu